مادر خوب بودن یک مهارت است

شغل آینده فرزند و جنسیت

1389/12/14 19:24
نویسنده : منیره
1,178 بازدید
اشتراک گذاری

با خودم فکر می کنم اگر شغلی رو برای دخترم در نظر بگیرم که خلق و خوی مردانه می طلبه ... یا شرایط انجامش مردانه اس ... بهش ظلم بزرگی کردم ..اونو از زن بودن دور کردم ...

و صد البته که باید مادر شدن رو هم در نظر داشته باشم
اگر شغلی نباشه که انعطاف لازم برای مادری اش رو داشته باشه ... یا خودش باید سالها زحمتش رو ببوسه و بذاره کنار ... یا درحق کوچولوش ظلم می شه ...
پس باید یه شغلی باشه که تام آزاد زیادی توش باشه ... یا شیفتی باشه ... یا چیزایی شبیه این

قبلا فکر می کردم شاید هنر بتونه شغلش باشه ...
اما امشب فکر کردم که باید یه ستون موضوعی واسه همه تفریحات ممکن توی دنیا هم باز کنم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

بابا محسن
1 اسفند 89 8:03
سلام . خیلی خیلی ممنون از توجهتون و پاسخ مفیدتون . مسلما بین پسر و دختر تفاوتهای زیادی هست . دختر خواهرم همسن پرهامه .ولی یکصدم اینکارو نمیکنه ولی پرهام از اون خیلی جلوتره و ما خوشحالیم . من به پرهام حق میدم و شاید یکبار از هزاربار از کوره در برم بهترین کار توی این سن صبر و شکیبایی پدر و مادره و درایت اونها که با خنده و بازی مسیر حرکت اونا به سمتی که جذابیت بیشتر و آسیب کمتر داره هدایت کنه . اون راه آخر شما فکر کنم خوب باشه که جای ظرف غذا را عوض کنیم همین دیشب به یک چشم به زدن سبد سبزی را پخش کرد توی خونه و چون ما به این کارش نمیخندیم میفهمه کار بدی کرده ولی هنوز نمیتونه جلوی این حسشو بگیره اگه میفهمید که الان حداقل باید 5 سالش بود ! توقع زیادی نداریم ...اینم شیرینی های بچه اس که روزی دلمون واسه همین کاراش تنگ میشه بازم ممنون حتما راهکار ها را به کار میبریم دست شما درد نکنه