مادر خوب بودن یک مهارت است

عفونت ها - لودگی هوا و عفونت ریه

1389/11/12 1:55
نویسنده : منیره
1,938 بازدید
اشتراک گذاری

دولت اعلام کرده تا پایان سال ظرفیت تولید بنزین افزایش چشمگیری خواهد داشت . این یعنی :

هوا در شهرهای بزرگ از اینی هم که هست آلوده تر می شه . احتمال ابتلاء به عفونت ریه به خصوص در بچه ها افزایش پیدا می کنه . تا وقتی دختر 9 ماهه ام رو چند روزی تو بیمارستان بستری کردم ؛ باورم نمی شد دختر منم یکی از اونایی باشه که عفونت ریه بگیره .

برای جلوگیری از عفونت ریه :

·       تعداد تنفس های کودکتان رو در شرایط عادی بشمرید . اگر تعداد تنفس هاش مثلا 20 تاست ؛ اگه تب کنه می شه 23 تا و اگر عفونت ریه بگیره می شه 30 تا . ولی خاطرتون باشه که باید تعداد تنفس های شرایط سلامت رو داشته باشید .

·       بدونید یکی از شایع ترین عفونت های دوران شیرخوارگی هست پس تا می تونید تردد رو در سطح شهر کم کنید

·       بدونید که ماندگار شدن سرما خوردگی هم می تونه عامل ابتلاء باشه . پس در دادن داروها و مراقبت از کودک سهل انگاری نکنید .

·       اگر کسی اطلاعات دیگری هم داره با درج در قسمت نظرات ؛ در اختیار دیگران قرار بده .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مژده
12 بهمن 89 13:23
سلام وبلاگت خیلی عالیه.خدا کنه تا وقتی نی نی من دنیا بیاد کاملتر هم بشه. بای
مامان ستاره
20 بهمن 89 16:35
ممنون از وبلاگت خانومی نی نی شما چند وقتشه؟
maryam
20 بهمن 89 17:30
سلام منيره جون.هر وبي که در مورد ني ني ها باشه به نظر من حرف نداره.شما که استاديد.مرسي عزيزم.حتما لينکت ميکنم خانومي.راستي به اون يکي وبم سر بزن نظر بده خوبه يا نه.هر کيم ميشناسي بگو.تو وب اشپزي لينک کردم.تو پيوند هاي روزانه.فداي تو گل.
اشپزي کودکان.مريم
20 بهمن 89 19:13
سلام منيره جون.مرسي از نظر پر مهرت.چه کنم که براي اين سن کمه.در ضمن قالباي اينجا طوريه که نميشه مطالب و ارشيو کني و سخته.هر چي مينويسي تو وب نمايش ميده.فقط تونستم غداها رو موضوعي کنم و بقيه رو نميدونم چکار کنم..
اشپزي کودکان.مريم
20 بهمن 89 19:15
راستي چون از وبت خوشم مياد پيشنهادي دارم برات.واسه پر بارتر شدن وبت کتاب کودکان سالمند اگر رو بگير خيلي عاليه....در مورد اکثر بيماري ها نوشته شده.
مامان ماهان
14 اسفند 89 10:25
سلام وبتون خیلی عالیه